Jednym z podstawowych warunków sukcesu w biznesie jest umiejętność podejmowania właściwych decyzji – szybciej i trafniej niż robią to inni. Studiujący zarządzanie stać się mogą menedżerami posługującymi się szeroką wiedzą z zakresu funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa, posiadającymi również umiejętności analityczne i techniczne w zakresie wykorzystania narzędzi informatycznych oraz ważnych na stanowiskach kierowniczych – umiejętności interpersonalnych.
UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW
Nauczysz się:
• zakładać i prowadzić własną firmę,
• podejmować trafne decyzje, stosując metody i techniki zarządzania,
• wykorzystywać kompetencje interpersonalne związane z komunikacją i współpracą w zespole,
• prowadzić działania marketingowe w internecie,
• budować relacje z pracownikami,
• rozwiązywać problemy biznesowe,
• przeprowadzać analizy biznesowe i rynkowe.
Przykładowe przedmioty:
analiza danych marketingowych, gospodarowanie kapitałem ludzkim, media w zarządzaniu, komunikacja marketingowa, planowanie i pozyskiwanie pracowników, kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstw, motywowanie pracowników, zarządzanie relacjami z klientem, zarządzanie pracą zespołową, e-marketing, social media, zarządzanie usługami, zarządzanie relacjami z pracownikami, metody i techniki doskonalenia jakości
KARIERA I PRACA
Nasi absolwenci pracują jako:
• specjaliści z różnych obszarów funkcjonowania organizacji, np. ds. kadr, ds. rekrutacji, ds. marketingu, ds. pozyskiwania środków z funduszy unijnych, ds. rozwoju, ds. strategii, ds. jakości, ds. reklamy,
• analitycy biznesowi,
• menedżerowie projektu,
• przedsiębiorcy – właściciele małych firm.
WYDZIAŁ EKONOMII, FINANSÓW I ZARZĄDZANIA – KAMPUS CUKROWA
Profil studiów: ogólnoakademicki
Forma studiów: stacjonarne, niestacjonarne
ECTS: 180
Specjalności:
Program ma charakter modułowy, co umożliwia wybór indywidualnej ścieżki edukacyjnej, dostosowanej do preferencji studenta.
Kryteria kwalifikacji: Grupa I, II, III – wybierz jeden przedmiot w danej grupie. Dany przedmiot może być brany pod uwagę tylko raz.
Kryteria kwalifikacji - grupa I:
- geografia
- historia
- matematyka
- wiedza o społeczeństwie
Kryteria kwalifikacji - grupa II:
- język obcy nowożytny: dowolny
Kryteria kwalifikacji - grupa III:
- biologia
- chemia
- fizyka i astronomia / fizyka
- geografia
- historia
- informatyka
- język obcy nowożytny: dowolny
- wiedza o społeczeństwie
Dodatkowe informacje:
Mamy najlepsze programy nauczania, poświadczone kategorią naukową A, nadaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dysponujemy pełny – mi uprawnieniami do nadawania stopni naukowych oraz pozytywną akredytacją Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Studiując na kierunku zarządzanie student ma możliwość rozwijania swoich umiejętności w ramach zespołów badawczych i kół naukowych: „Inicjatywa”, Marketingu czy „Biznes Innowacje Networking”. W ramach prowadzonych zajęć dydaktycznych zapraszani są właściciele firm, dyrektorzy działów przedsiębiorstw i kierownicy zespołów, aby zapoznać studentów z prowadzeniem biznesu i realizacją funkcji menedżerskich „od kuchni”. Studenci mają możliwość uzyskania certyfikatu IPMA Student w zakresie zarządzania projektami.