• 22 PAŹ 20

    Jednym z podstawowych warunków sukcesu w biznesie jest umiejętność podejmowania właściwych decyzji – szybciej i trafniej niż robią to inni. Studiujący zarządzanie stać się mogą menedżerami posługującymi się szeroką wiedzą z zakresu funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa, posiadającymi również umiejętności analityczne i techniczne w zakresie wykorzystania narzędzi informatycznych oraz ważnych na stanowiskach kierowniczych – umiejętności interpersonalnych.

    UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW

    Nauczysz się:
    • zakładać i prowadzić własną firmę,
    • podejmować trafne decyzje, stosując metody i techniki zarządzania,
    • wykorzystywać kompetencje interpersonalne związane z komunikacją i współpracą w zespole,
    • prowadzić działania marketingowe w internecie,
    • budować relacje z pracownikami,
    • rozwiązywać problemy biznesowe,
    • przeprowadzać analizy biznesowe i rynkowe.

    Przykładowe przedmioty:
    analiza danych marketingowych, gospodarowanie kapitałem ludzkim, media w zarządzaniu, komunikacja marketingowa, planowanie i pozyskiwanie pracowników, kształtowanie konkurencyjności przedsiębiorstw, motywowanie pracowników, zarządzanie relacjami z klientem, zarządzanie pracą zespołową, e-marketing, social media, zarządzanie usługami, zarządzanie relacjami z pracownikami, metody i techniki doskonalenia jakości

    KARIERA I PRACA
    Nasi absolwenci pracują jako:
    • specjaliści z różnych obszarów funkcjonowania organizacji, np. ds. kadr, ds. rekrutacji, ds. marketingu, ds. pozyskiwania środków z funduszy unijnych, ds. rozwoju, ds. strategii, ds. jakości, ds. reklamy,
    • analitycy biznesowi,
    • menedżerowie projektu,
    • przedsiębiorcy – właściciele małych firm.

    Profil studiów: ogólnoakademicki

    ECTS: 180


    Specjalności:

    • kompetencje w biznesie;
    • tworzenie i rozwój kapitału ludzkiego w organizacji;
    • marketing;
    • zarządzanie biznesem.

    Kryteria kwalifikacji - grupa I:

    • geografia
    • historia
    • matematyka
    • wiedza o społeczeństwie

    Kryteria kwalifikacji - grupa II:

    • język obcy nowożytny: dowolny

    Kryteria kwalifikacji - grupa III:

    • biologia
    • chemia
    • fizyka i astronomia / fizyka
    • geografia
    • historia
    • informatyka
    • język obcy nowożytny: dowolny
    • wiedza o społeczeństwie

    Dodatkowe informacje:

    Mamy najlepsze programy nauczania, poświadczone kategorią naukową A, nadaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dysponujemy pełny – mi uprawnieniami do nadawania stopni naukowych oraz pozytywną akredytacją Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Studiując na kierunku zarządzanie student ma możliwość rozwijania swoich umiejętności w ramach zespołów badawczych i kół naukowych: „Inicjatywa”, Marketingu czy „Biznes Innowacje Networking”. W ramach prowadzonych zajęć dydaktycznych zapraszani są właściciele firm, dyrektorzy działów przedsiębiorstw i kierownicy zespołów, aby zapoznać studentów z prowadzeniem biznesu i realizacją funkcji menedżerskich „od kuchni”. Studenci mają możliwość uzyskania certyfikatu IPMA Student w zakresie zarządzania projektami.