Komunikacja i psychologia w biznesie
Komunikacja i psychologia w biznesie to kierunek studiów łączący aspekty psychologiczne funkcjonowania człowieka z jego aktywnością zawodową, szczególnie biznesową. Studia przygotowują do zrozumienia m.in. zachowań człowieka w pracy i relacjach biznesowych, motywów jego postępowania, kształtowania relacji międzyludzkich, roli emocji w podejmowania decyzji, a następnie wykorzystywania tej wiedzy w usprawnianiu działania podmiotów biznesowych (oraz innych organizacji), wpływania na postawy pracowników, kształtowania klimatu i kultury organizacyjnej czy doskonalenia komunikacji i działań marketingowych.
Nauczysz się:
- identyfikować przesłanki i mechanizmy zachowań ludzkich (pracowników, konsumentów, klientów),
- warunków i sposobów efektywnej komunikacji,
- metod i technik negocjacji i mediacji w biznesie,
- stosować techniki kreatywnego myślenia oraz wywierania wpływu społecznego,
- rozumieć i oceniać procesy poznawcze oraz emocjonalno-motywacyjnych człowieka.
- psychologia konsumenta,
- psychologia emocji i motywacji,
- podstawy badań marketingowych,
- analiza danych rynkowych,
- badania terenowe w biznesie,
- neuronauka poznawcza.
Program studiów „komunikacja i psychologia w biznesie” znajdziesz tutaj.
Nasi absolwenci pracują w:
- agencjach rekrutacyjnych,
- firmach sprzedażowych,
- korporacjach międzynarodowych,
- działach marketingu i PR.
Program kierunku ma charakter modułowy, co umożliwia wybór indywidualnej ścieżki edukacyjnej, dopasowanej do preferencji studenta.
Grupa I, II, III – wybierz jeden przedmiot w danej grupie. Dany przedmiot może być brany pod uwagę tylko raz.
- geografia,
- historia,
- matematyka,
- wiedza o społeczeństwie.
- informatyka,
- język obcy nowożytny: dowolny.
- biologia,
- chemia,
- fizyka i astronomia/fizyka,
- język polski,
- geografia,
- historia,
- wiedza o społeczeństwie.
- Koło Naukowe Marketingu,
- Koło Naukowe Organizacji i Zarządzania „Inicjatywa”,
- Koło Naukowe Technologii Informacyjnych,
- Koło Naukowe „PROJECT”.
Studenci będą korzystali z zaplecza naukowo-badawczego Instytutu Zarzadzania US, w tym z laboratoriów i pracowni badawczych oferujących nowoczesne wyposażenie, sprzęt i oprogramowanie badawcze. Mają też możliwość uczestnictwa w kołach naukowych, seminariach naukowych oraz badaniach realizowanych przez pracowników.