Kognitywistyka komunikacji
Kognitywistyka (ang. Cognitive Science) jest interdyscyplinarną nauką o procesach poznawczych. Jej celem jest zrozumienie działania umysłu i jego zdolności (percepcji, pamięci, świadomości, emocji, rozumowania, podejmowania decyzji, rozumienia języka itp.), a następnie wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce, np. podczas projektowania „przemawiających do umysłu” stron internetowych.
Nauczysz się:
• projektowania i tworzenia stron internetowych,
• audytu użyteczności stron internetowych,
• obsługi pakietu IBM SPSS Statistics,
• obsługi okulografu (eyetrackera).
- filozofia umysłu,
- modele umysłu,
- podstawy neurofizjologii,
- tworzenie stron internetowych,
- podstawy Pythona,
- projektowanie rozwiązań internetowych,
- techniki argumentacji i perswazji.
Nasi absolwenci pracują w:
• branży IT jako web developers, utility designers,
• agencjach reklamowych,
• biurach od komunikacji internetowej i mediów społecznościowych,
Grupa I, II, III – wybierz jeden przedmiot w danej grupie. Dany przedmiot może być brany pod uwagę tylko raz.
- język polski
- język obcy nowożytny: dowolny
- biologia
- chemia
- filozofia
- fizyka i astronomia / fizyka
- geografia
- historia
- informatyka
- matematyka
- wiedza o społeczeństwie
Kognitywistykę można studiować na kilku polskich uczelniach. Nasz program w sposób oryginalny łączy wiedzę kognitywistyczną z umiejętnościami projektowania poznawczo zoptymalizowanych rozwiązań internetowych. U nas dowiesz się nie tylko, jak działa umysł, ale nauczysz się także, jak swoją wiedzę stosować w praktyce. Pokażemy Ci, jak przeprowadzać badania okulograficzne (eyetrackingowe) oraz biometryczne, a ich wyniki wykorzystywać w pracy zawodowej.
Wejdź na stronę kognitywistyka.usz.edu.pl.