Zarządzanie
Współczesne organizacje, które chcą osiągnąć sukces, szukają pracowników o najwyższym potencjale, który możesz powiększyć, studiując na kierunku zarządzanie.
Zarządzanie jest nowoczesnym kierunkiem studiów, na którym, z jednej strony, przekazuje się wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu i pokrewnych dyscyplin naukowych, a z drugiej – rozwija umiejętności praktyczne do sprawnego zarządzania rynkowo zorientowanymi przedsiębiorstwami i instytucjami oraz działalnością non-profit.
Nauczysz się:
- analizować zjawiska oraz procesy ekonomiczne i organizacyjne zachodzące w mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach,
- umiejętności szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów, a także odwagi w realizacji projektów,
- rozwijać umiejętności posługiwania się metodami i technikami niezbędnymi do rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji w ramach organizacji z wykorzystywaniem instrumentów, metod, narzędzi analitycznych, organizatorskich i zarządczych,
- realizować własne pomysły biznesowe w formie mikro czy małego przedsiębiorstwa,
- zakładać oraz prowadzić własną działalność gospodarczą w skali lokalnej, krajowej lub międzynarodowej.
- metody zarządzania projektami,
- konflikty w organizacji,
- społeczna odpowiedzialność biznesu,
- marketing wartości,
- wstęp do certyfikacji,
- tworzenie i rozwój grup kapitałowych.
Program studiów „zarządzanie” znajdziesz tutaj.
• korporacjach krajowych i międzynarodowych, instytucjach publicznych oraz organizacjach non profit (specjalista/manager ds.: personalnych, marketingu usług, zarządzania relacjami z klientami, zarządzania jakością usług),
• administracji rządowej i samorządowej (specjalista ds. strategii rozwoju regionalnego),
• przedsiębiorstwach zajmujących się doradztwem personalnym, finansowym i inwestycyjnym (doradca w zakresie optymalnego wykorzystania potencjału zatrudnionych w przedsiębiorstwie pracowników oraz analizy trendów na rynku pracy),
• zespołach projektowych, np. ds. strategii, analiz ekonomiczno-finansowych, zarządzania ryzykiem, wartością lub restrukturyzacją.
Program ma charakter modułowy, co umożliwia wybór indywidualnej ścieżki edukacyjnej, dostosowanej do preferencji studenta.
STUDIA STACJONARNE:
Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia. Kryterium kwalifikacji jest liczba otrzymanych punktów, obliczana wg wzoru W = 0,5 O + 0,5 Ś, gdzie:
O – ocena na dyplomie ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia,
Ś – średnia z przebiegu studiów co najmniej pierwszego stopnia, potwierdzona przez uczelnię kandydata i wyliczona według zasad zgodnych z regulaminem studiów ukończonej uczelni.
STUDIA NIESTACJONARNE:
Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.
Kryterium kwalifikacji jest ocena na dyplomie.
- Koło Naukowe Marketingu,
- Koło Naukowe „PROJECT”,
- Koło Naukowe Organizacji i Zarządzania „Inicjatywa”,
- Koło Naukowe „BIN Biznes, Innowacje, Networking”,
- Koło Naukowe Ekonomiki Przedsiębiorstw,
- AIESEC.
Praktyki nie są obowiązkowe. Fakultatywne staże i praktyki organizowane są we współpracy z Akademickim Biurem Karier. Istnieje również możliwość odbycia staży zagranicznych w ramach programu ERASMUS+.