Management instytucji publicznych i public relations
Management instytucji publicznych i public relations to kierunek dla wszystkich, którzy fascynują się mediami, brandingiem i relacjami z ludźmi, a także mają świadomość, że obok umiejętności ważny jest również wizerunek. W programie studiów przewidziano przygotowanie do zarządzania komunikacją w mediach tradycyjnych i społecznościowych, tworzenia kampanii marketingowych, dbania o markę i wizerunek oraz przygotowywania najlepszych wystąpień publicznych. Umiejętności komunikacyjne, sprawne wykorzystywanie platform społecznościowych i inteligencja społeczna to atuty naszych absolwentów na nowoczesnym rynku pracy.
Nauczysz się:
- wykorzystywać instrumenty współczesnego PR-u, niezbędnego do budowania pozytywnego wizerunku firmy i samego siebie,
- prowadzić działania PR w Internecie oraz kampanie reklamowe i społeczne,
- przeprowadzać analizy eksperckie aktywności medialnych,
- kreować wizerunek osób publicznych oraz organizacji pozarządowych,
- Interpretować mowę ciała,
- wykorzystywać fotografię i film w działaniach PR.
- techniki neuronauki poznawczej,
- polityka w przestrzeni medialnej,
- warsztat wystąpień publicznych,
- Webwriting,
- podstawy fotografiki,
- pozycjonowanie w sieci,
- projektowanie stron internetowych,
- reklama społeczna.
Program studiów „Management instytucji publicznych i public relations” znajdziesz tutaj.
Nasi absolwenci pracują w:
- agencjach PR,
- firmach jako doradcy wizerunkowi,
- agencjach reklamowych i marketingowych,
- mediach i instytucjach kultury,
- urzędach gminnych, miejskich, marszałkowskich i wojewódzkich,
- organizacjach pozarządowych i politycznych.
- kreatywny PR,
- inżynieria organizacji pozarządowych.
Uruchomienie danego zakresu specjalności uwarunkowane jest liczbą zadeklarowanych studentów, zgodnie z przepisami obowiązującymi na Uczelni.
Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.
Kryterium kwalifikacji jest ocena na dyplomie.
Koło Naukowe „PRemium”
Zajęcia specjalizacyjne dla studentów prowadzą osoby związane z mediami i PR oraz wykładowcy, którzy mają duże doświadczenie częstych występów w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Walorem kierunku jest współpraca z różnymi mediami, dzięki której znanych dziennikarzy można spotkać w naszych salach wykładowych.
Praktyki nie są obowiązkowe. Fakultatywne staże i praktyki organizowane są we współpracy z Akademickim Biurem Karier.