• 13 MAJ 21

    Jednostka prowadząca: Instytut Ekonomii i Finansów

    Wydział: Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania

    Informacje o kierunku:

    Program studiów obejmuje zajęcia z zakresu public relations. Poruszone zostaną zagadnienia dotyczące m.in. relacji z mediami i pracownikami. Uczestnicy studiów zdobędą wiedzę dotyczącą wykorzystania technik komunikacyjnych (werbalnych i niewerbalnych), by przekazać czytelny i zrozumiały komunikat dla rozmówcy. Uzyskają także wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie udzielania wywiadów dla mediów, organizowania konferencji czy wystąpień publicznych. Zdobycie ich ułatwi słuchaczom komunikację z mediami oraz zniweluje popełniane błędy, jak również umożliwi lepszą współpracę z dziennikarzami. Słuchacze będą doskonalić umiejętności z zakresu różnorodnych sytuacji negocjacyjnych i radzenia sobie ze stresem, jak również poznają metody efektywnego zarządzania czasem. Zapoznają się z konkretnymi narzędziami do praktycznego wykorzystania w Internecie, szczególnie zostanie przybliżona tematyka dotycząca mediów społecznościowych.

    Uczestnikami mogą być absolwenci studiów wyższych różnych kierunków. Studia przeznaczone są dla osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę i nabyć umiejętności w zakresie public relations

    Organizacja:

    Zjazdy będą odbywać się jeden-dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele, ew. piątki (w godzinach popołudniowych), w zależności od preferencji słuchaczy.

    Czas trwania: 2 semestry

    Wykaz przedmiotów:

    • Podstawy public relations i komunikacji społecznej
    • Sztuka wystąpień publicznych
    • Autoprezentacja i komunikacja interpersonalna
    • Warsztat pisania tekstów w PR
    • Efektywność i skuteczność PR, monitoring mediów
    • Radzenie sobie ze stresem
    • Negocjacje i protokół dyplomatyczny
    • Wywiady w mediach
    • Komunikacja wewnętrzna
    • Lobbing i sponsoring
    • Komunikacja w sytuacjach kryzysowych
    • Etyka PR i komunikacji społecznej
    • Prawo prasowe i autorskie
    • System identyfikacji wizualnej
    • Internet jako narzędzie PR
    • Nowe media w komunikacji
    • Komunikowanie w polityce
    • Zarządzanie czasem
    • Społeczna odpowiedzialność w biznesie
    • Konsultacje społeczne
    • Wybrane aspekty badań dotyczące PR i komunikacji społecznej
    • Rola targów i wystaw w działalności PR

    Warunki zaliczenia: wszystkie przedmioty kończą się zaliczeniem przedstawionym w sylabusie.

    Koszt studiów: 1300zł/semestr (rocznie 2600zł)

     

    Rekrutacja:

    Rekrutacja na rok akademicki 2022/2023 przedłużona do 31 października 2022 r.

    Elektroniczna rekrutacja na studia podyplomowe poprzez system ERK:  https://e-podyplomowe.usz.edu.pl/erekrutacjanew/index.php

    Warunki rekrutacji:

    Po rejestracji w systemie, należy dostarczyć wymagane dokumenty osobiście lub pocztą do Sekretariatu Studiów.

    Wymagane dokumenty:

    • podanie/kwestionariusz osobowy kandydata – wydruk z systemu ERK,
    • odpis dyplomu ukończenia studiów lub poświadczona kserokopia dyplomu,
    • zdjęcie (1 sztuka)

    Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania

    ul. Cukrowa 8,

    71-004 Szczecin

     

    Kierownik studiów:

    dr Agnieszka Smalec

    Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania

    Katedra Marketingu Usług

    e-mail: podyplomowe.wzieu@gmail.com

    tel. +48 607-279-716

     

    Sekretariat:

    mgr Kinga Cieślicka

    tel. 91 444 3376

    email: kinga.cieslicka@usz.edu.pl


    Dodatkowe informacje:

    brak