• 13 MAJ 21

    Jednostka prowadząca: Instytut Zarządzania

    Wydział: Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania

    Informacje o kierunku:

    Celem kształcenia jest dostarczenie wszechstronnej wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania sprzedażą i obsługą klienta, jak również przygotowanie słuchaczy do pełnienia funkcji kierowniczych w działach sprzedaży, handlowych i obsługi klienta. Ważne jest zarówno zdobycie przydatnej wiedzy, jak i praktycznych umiejętności.

    Program studiów obejmuje zagadnienia związane z szeroko rozumianą sprzedażą i obsługą klienta. Bardzo ważne jest poznanie klienta i dostosowanie do niego odpowiednich technik sprzedaży. Słuchacz pozna również metody pomocne w zarządzaniu sprzedażą.

    Uczestnikami mogą być absolwenci studiów wyższych różnych kierunków. Studia przeznaczone są dla osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę i nabyć umiejętności w zakresie zarządzania sprzedażą

    Organizacja:

    Zjazdy będą odbywać się jeden-dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele, ew. piątki (w godzinach popołudniowych), w zależności od preferencji słuchaczy.

    Wykaz przedmiotów:

    • Zarządzenie zespołem sprzedażowym
    • Organizacja działu sprzedaży
    • Negocjacje handlowe
    • Sztuka telefonowania i e-mailingu
    • Typy klientów i badanie ich potrzeb
    • Rozmowa handlowa i skuteczne techniki sprzedaży
    • Prezentacja oferty handlowej
    • Metody kształtowania lojalności klientów
    • Zarządzanie czasem
    • Autoprezentacja i komunikacja interpersonalna
    • Psychologia stresu
    • Zarządzanie kluczowymi klientami
    • Nowoczesne kanały sprzedaży i obsługi klienta
    • Marketing wystawienniczy
    • Metody badawcze pomocne w sprzedaży
    • Narzędzia informatyczne w sprzedaży i obsłudze klienta
    • Elementy prawa w sprzedaży i obsłudze klienta
    • Merchandising – cichy sprzedawca
    • Techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów

    czas trwania: 2 semestry

    koszt: 1300zł/semestr (rocznie 2600zł)

     

    Rekrutacja:

    Rekrutacja na rok akademicki 2022/2023 przedłużona do 31 października 2022 r.

    Elektroniczna rekrutacja na studia podyplomowe poprzez system ERK:  https://e-podyplomowe.usz.edu.pl/erekrutacjanew/index.php

     

    Warunki rekrutacji:

    Po rejestracji w systemie, należy dostarczyć wymagane dokumenty osobiście lub pocztą na wydział.

    Wymagane dokumenty:

    • podanie/kwestionariusz osobowy kandydata – wydruk z systemu ERK,
    • odpis dyplomu ukończenia studiów lub poświadczona kserokopia dyplomu,
    • zdjęcie (1 sztuka)

     

    Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania

    ul. Cukrowa 8, 71-004 Szczecin

     

    Kierownik studiów:

    dr Agnieszka Smalec

    Wydział Ekonomii, Finansów i Zarządzania

    Katedra Marketingu Usług

    e-mail: podyplomowe.wzieu@gmail.com

    tel. +48 607-279-716

     

    Sekretariat:

    mgr Kinga Cieślicka

    tel. 91 444 3376

    email: kinga.cieslicka@usz.edu.pl


    Dodatkowe informacje:

    brak