• 22 MAJ 22

    Studia Komunikacja i psychologia w biznesie  pozwalają na poszerzenie posiadanej wiedzy oraz umiejętności w zakresie psychologii oraz zarządzania, biznesu i marketingu.

    Absolwenci zdobędą rozbudowaną wiedzę z obszarów psychologii poznawczej, osobowości, twórczości i będą potrafili ją praktycznie wykorzystać w różnych aspektach funkcjonowania organizacji, nabędą również umiejętności w zakresie zarządzania zespołami pracowników, technik motywowania pracowników i klientów oraz metody radzenia sobie ze stresem. Ważną częścią programu studiów jest nabycie umiejętności prowadzenia badań zarówno jakościowych, jak i ilościowych, analizy danych, a także wykorzystywania w praktyce biznesowej nowoczesnych technik badawczych, jak np. wirtualnej rzeczywistości czy gier decyzyjnych.

    Czas trwania studiów: 4 semestry

    Przykładowe przedmioty:

    psychologia uczenia się i rozwoju, psychologia reklamy, zachowania organizacyjne, zarządzanie różnorodnością, budowa narzędzi badawczych, behawioralne podstawy podejmowania decyzji, neurofeedback, grywalizacja w motywowaniu, komunikacja w zespołach rozproszonych, badania marketingowe, komputerowa analiza danych

    Nasi absolwenci znajdą zatrudnienie jako:

    • specjaliści ds. rozwoju pracowników oraz innych obszarów HR,
    • specjaliści ds. reklamy i marketingu,
    • specjaliści ds. kreowania wizerunku, 
    • trenerzy biznesu.

    Kontynuacja nauki: absolwenci studiów na kierunku Komunikacja i psychologia w biznesie mają możliwość kontynuowania kształcenia na studiach podyplomowych i w Szkole Doktorskiej, realizowanych na Uniwersytecie Szczecińskim.

     

    Forma studiów: stacjonarne

    WYDZIAŁ EKONOMII, FINANSÓW I ZARZĄDZANIA – KAMPUS CUKROWA

    Profil studiów: ogólnoakademicki

    ECTS: 120


    Specjalności:

    Program kierunku ma charakter modułowy, student wybiera trzy z czterech modułów:

    • kreowanie innowacji w biznesie,
    • psychologia rozwoju kompetencji,
    • psychologia w marketingu,
    • psychologia zarządzania zmianą.

    Moduł dotyczący kreowania innowacji ukierunkowany jest na wsparcie tworzenia nowych i użytecznych produktów oraz rozwiązań w biznesie przez dokładne zrozumienie problemów i potrzeb odbiorców (design thinking) oraz badania ich reakcji psychofizjologicznych.

    Moduł psychologii rozwoju kompetencji jest z kolei kierowany do osób chcących w sposób bardziej świadomy popracować nad kompetencjami własnymi oraz pracowników niezbędnymi w pracy menedżera, a dotyczącymi takich zagadnień, jak zarządzanie czasem, psychologia uczenie się rozwój pracowników oraz coaching.

    Natomiast w ramach modułu psychologii marketingu rozwijana będzie wiedza oraz umiejętności dotyczące marki własnej, rozwijania doświadczeń konsumenta i psychologii reklamy.

    W ramach modułu obejmującego obszar psychologii zarządzania zmianą kształtowane będą umiejętności w zakresie procesów projektowania i wdrażania planowanych zmian w organizacjach, konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz symulacji modeli mentalnych dotyczących różnych kontekstów myślenia i zachowań człowieka.


    Kryteria kwalifikacji:

    Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.

    Kryterium kwalifikacji jest liczba otrzymanych punktów, obliczana wg wzoru:
    W = 0,5 O + 0,5 Ś, gdzie:
    O – ocena na dyplomie ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia
    Ś – średnia z przebiegu studiów co najmniej pierwszego stopnia, potwierdzona przez uczelnię kandydata i wyliczona według zasad zgodnych z regulaminem studiów ukończonej uczelni.


    Dodatkowe informacje:

    Praktyki nie są obowiązkowe. Fakultatywne staże i praktyki organizowane są we współpracy z Akademickim Biurem Karier. Istnieje również możliwość odbycia staży zagranicznych w ramach programu ERASMUS+.