Jednym z podstawowych warunków sukcesu w biznesie jest umiejętność podejmowania właściwych decyzji – szybciej i trafniej niż robią to inni.
Studiujący zarządzanie stać się mogą menedżerami posługującymi się szeroką wiedzą z zakresu funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa, posiadającymi również umiejętności analityczne i techniczne w zakresie wykorzystania narzędzi informatycznych oraz ważnych na stanowiskach kierowniczych – umiejętności interpersonalnych.
UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW
Nauczysz się:
• wykorzystywać metody i techniki zarządzania,
• wykorzystywać kompetencje interpersonalne związane z komunikacją i współpracą w zespole,
• prowadzić działania marketingowe w Internecie,
• budować relacje z pracownikami,
• rozwiązywać problemy biznesowe,
• przeprowadzać analizy biznesowe i rynkowe.
KARIERA I PRACA
Nasi absolwenci pracują jako:
– specjaliści z różnych obszarów funkcjonowania organizacji, np. ds. kadr, ds. rekrutacji, ds. marketingu, ds. pozyskiwania środków z funduszy unijnych, ds. rozwoju, ds. strategii, ds. jakości, ds. reklamy,
– analitycy biznesowi,
– menedżerowie projektu,
– przedsiębiorcy – właściciele małych firm.
Profil studiów: ogólnoakademicki
ECTS: 180
Specjalności:
- kompetencje w biznesie;
- tworzenie i rozwój kapitału ludzkiego w organizacji;
- marketing;
- zarządzanie biznesem
Kryteria kwalifikacji - grupa I:
- geografia
- historia
- matematyka
- wiedza o społeczeństwie
Kryteria kwalifikacji - grupa II:
- język obcy nowożytny: dowolny
Kryteria kwalifikacji - grupa III:
- biologia
- chemia
- fizyka i astronomia / fizyka
- geografia
- historia
- informatyka
- język obcy nowożytny: dowolny
- wiedza o społeczeństwie
Dodatkowe informacje:
Mamy najlepsze programy nauczania, poświadczone kategorią naukową A, nadaną przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, pełnymi uprawnieniami do nadawania stopni naukowych oraz pozytywną akredytacją Polskiej Komisji Akredytacyjnej. Studiując na kierunku zarządzanie, student ma możliwość rozwijania swoich umiejętności w ramach zespołów badawczych i kół naukowych: „ Inicjatywa”, Marketingu czy „Biznes Innowacje Networking”. W ramach prowadzonych zajęć dydaktycznych zapraszani są właściciele firm, dyrektorzy działów przedsiębiorstw i kierownicy zespołów, aby zapoznać studentów z prowadzeniem biznesu i realizacją funkcji menedżerskich „od kuchni”. Studenci mają możliwość uzyskania certyfikatu IPMA Student w zakresie zarządzania projektami.