• 22 PAŹ 20

    Program studiów obejmuje zagadnienia z zakresu public relations, funkcjonowania mediów, wystąpień publicznych, tworzenia materiałów reklamowych, sposobów skutecznej autoprezentacji, rzecznictwa prasowego, retoryki i erystyki. Umiejętność skutecznego komunikowania się z otoczeniem, jaką zyskuje nasz absolwent, znacząco zwiększa szanse na nowoczesnym rynku pracy.

    Nauczysz się:
    • wykorzystywać instrumenty współczesnego PR-u, niezbędnego do budowania pozytywnego
    wizerunku firmy i samego siebie,
    • prowadzić działania PR w internecie oraz kampanie reklamowe i społeczne,
    • przeprowadzać analizy eksperckie aktywności medialnych,
    • zarządzać organizacjami pozarządowymi.

    Czas trwania studiów: 4 semestry

    Przykładowe przedmioty:
    Nowoczesne narzędzia PR, techniki neuronauki poznawczej, technika mowy i kultura wypowiedzi, podstawy fotografiki, komunikacja w przestrzeni międzykulturowej, manipulacje medialne i czarny PR, media społecznościowe w instytucjach publicznych.

    Nasi absolwenci znajdą zatrudnienie w:
    • agencjach PR,
    • agencjach konsultingowych jako specjaliści ds. wystąpień publicznych,
    • mediach i instytucjach kultury,
    • urzędach marszałkowskich, gmin, miast i urzędach wojewódzkich,
    • firmach poszukujących ludzi kreatywnych,
    • organizacjach pozarządowych i politycznych (prowadzenie biur parlamentarzystów, polityków lokalnych oraz stowarzyszeń).

    Kontynuacja nauki: dalsze poszerzenie kompetencji może nastąpić na studiach podyplomowych lub studiach III stopnia.

    Profil studiów: ogólnoakademicki

    ECTS: 120


    Specjalności:

    • Kreatywny PR
    • Inżynieria organizacji pozarządowych

    Uruchomienie danej specjalności uwarunkowane jest liczbą zadeklarowanych na tę specjalność studentów zgodnie z przepisami obowiązującymi na Uczelni.


    Kryteria kwalifikacji:

    Do postępowania kwalifikacyjnego mogą przystąpić osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia.

    Kryterium kwalifikacji jest ocena na dyplomie.


    Dodatkowe informacje:

    Studia są adresowane nie tylko do absolwentów kierunków humanistycznych i społecznych, ponieważ zdobyte w ich toku kompetencje mogą okazać się przydatne w różnorakich formach aktywności zawodowej. Praktyki nie są obowiązkowe. Fakultatywne staże i praktyki organizowane są we współpracy z Akademickim Biurem Karier.