• 06 LIS 17

    Celem studiów jest rozwijanie kompetencji komunikacyjnych oraz umiejętności potrzebnych do managementu instytucjami publicznymi oraz kreowania wizerunku. Podczas studiów przekazywana jest wiedza z zakresu public relations, funkcjonowania mediów, wystąpień publicznych, tworzenia materiałów reklamowych, sposobów skutecznej autoprezentacji, rzecznictwa prasowego, retoryki i erystyki. Oczywiście przekazujemy także odpowiednią dawkę wiedzy socjologicznej, ekonomicznej, dotyczącej prawa i etyki, z zakresu nauk o polityce i komunikacji społecznej – dbamy o wszechstronne poszerzanie horyzontów studentów naszego kierunku. Wiemy, że na rynku pracy największe szanse mają zawsze ci, którzy potrafią skutecznie komunikować się z otoczeniem.

    UMIEJĘTNOŚCI UZYSKIWANE W TRAKCIE STUDIÓW

    Nauczysz się:
    • skutecznego kreowania wizerunku osób i instytucji,
    • tworzenia pozytywnego przekazu o sobie,
    • zasad współpracy z mediami,
    • jak przygotować materiały dziennikarskie i reklamowe,
    • podstawowych metod w zarządzaniu personalnym i instytucjonalnym,
    • jak sprawnie pokierować urzędami, • wystąpień publicznych,
    • interpretowania mowy ciała.

    KARIERA I PRACA

    Nasi absolwenci pracują jako:
    – specjaliści w agencjach PR,
    – doradcy wizerunkowi,
    – konsultanci ds. wystąpień publicznych,
    – specjaliści w mediach i instytucjach kultury,
    – rzecznicy prasowi, – urzędnicy gmin, miast i urzędów wojewódzkich,
    – pracownicy firm poszukujących ludzi kreatywnych,
    – pracownicy organizacji pozarządowych i politycznych, osoby prowadzące biura parlamentarzystów, polityków

    Profil studiów: ogólnoakademicki

    ECTS: 180


    Specjalności:

    brak


    Kryteria kwalifikacji - grupa I:

    • język obcy nowożytny: dowolny

    Kryteria kwalifikacji - grupa II:

    • język polski

    Kryteria kwalifikacji - grupa III:

    • przedmiot dowolny

    Dodatkowe informacje:

    Zajęcia dla studentów prowadzą osoby związane z mediami i PR oraz wykładowcy, którzy mają duże do­ świadczenie częstych występów w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Istotnym walorem kierunku jest współpraca wydziału z różnymi mediami, dzięki której znanych dziennikarzy można spotkać na naszych salach wykładowych.