Management instytucji publicznych i public relations
Management instytucji publicznych i public relations to kierunek dla wszystkich, którzy fascynują się mediami, brandingiem i relacjami z ludźmi, a także mają świadomość, że obok umiejętności, ważny jest również wizerunek. Studenci tego kierunku uczą się zarządzać komunikacją w mediach tradycyjnych i społecznościowych, tworzyć kampanie marketingowe, dbać o markę i wizerunek oraz przygotowywać najlepsze wystąpienia publiczne. Umiejętności komunikacyjne, sprawne wykorzystywanie platform społecznościowych i inteligencja społeczna to atuty naszych absolwentów na nowoczesnym rynku pracy.
Nauczysz się:
- skutecznie kreować wizerunek osób i instytucji,
- tworzyć materiały foto, audio i video na strony internetowe,
- prowadzić działania PR w internecie, m.in. w mediach społecznościowych,
- prowadzić kampanie reklamowe i społeczne,
- pracy z kamerą i mikrofonem, tworzyć materiały dziennikarskie i współpracować z mediami,
- występować publicznie.
- Personal Branding,
- kreowanie marki organizacji,
- warsztaty radiowe – wymowa i emisja głosu,
- warsztaty telewizyjne,
- Media Relations,
- komunikacja i identyfikacja wizualna,
- autoprezentacja i komunikacja interpersonalna.
Program studiów „Management instytucji publicznych i public relations” znajdziesz tutaj.
Nasi absolwenci pracują w:
- agencjach reklamowych i marketingowych,
- instytucjach kultury,
- urzędach gminnych, miejskich, marszałkowskich i wojewódzkich,
- organizacjach pozarządowych i politycznych jako osoby prowadzące biura parlamentarzystów, polityków lokalnych oraz stowarzyszeń.
- doradztwo wizerunkowe i public relations,
- manager w administracji publicznej.
Grupa I, II, III – wybierz jeden przedmiot w danej grupie. Dany przedmiot może być brany pod uwagę tylko raz.
- język obcy nowożytny: dowolny
- język polski
- przedmiot dowolny
- Koło Naukowe „PRemium”
W formie niestacjonarnej ok. 55% zajęć odbywa się w trybie zdalnym. Zajęcia dla studentów prowadzą osoby związane z mediami i PR oraz wykładowcy, którzy mają duże doświadczenie częstych występów w mediach ogólnopolskich i regionalnych. Walorem kierunku jest współpraca z różnymi mediami, dzięki której znanych dziennikarzy można spotkać w naszych salach wykładowych.